Ako to celé prebieha?
Na akejkoľvek stránke nášho servisu si stiahnite protokol v sekcii „Ako to bude prebiehať“ a vyplňte ho.
Zariadenie nám môžete zaslať zdarma prostredníctvom Zásilkovne (Packety). Na podacom mieste stačí nahlásiť kód 97389127 alebo ho napísať na balík.
Náš technik sa vám zvyčajne do 2 dní ozve s diagnostikou problému a návrhom cenovej opravy. Ak budete mať do tej doby akékoľvek otázky, neváhajte a ozvite sa nám.
Ako rýchlo obdržím odpoveď zo servisného strediska?
Odpoveď zo servisného strediska obvykle obdržíte do 2 pracovných dní. V e-maile vám stručne a transparentne oznámime diagnostiku vášho zariadenia a zároveň navrhneme cenu opravy.
Ako dlho trvá oprava?
Doba opravy je individuálna a závisí od vyťaženia a dostupnosti náhradných dielov. Po prijatí zariadenia obdržíte okamžite jeho diagnostiku. Dĺžka opravy sa môže líšiť a v niektorých prípadoch môže trvať aj niekoľko dní.
Za malý príplatok ponúkame možnosť expresnej opravy, ktorú vybavíme do 48 hodín.
Aká je cena opravy?
Poskytujete aj záruku na opravy?
Momentálne ponúkame pozáručné opravy.
Aký je kontakt na naše servisné stredisko?
Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky na e-maile a telefóne:
E-mail: servis@sunnysoft.cz
Telefón: +420 222 998 211
Ako prebieha oprava? Koľko stojí diagnostika?
Koľko stojí doprava do nášho servisného strediska?
Ostatné zariadenia a závady
Váhate, či vám môžeme pomôcť?
Kontaktujte nás, popíšte zhruba problém svojho zariadenia a uveďte jeho typ. My sa vám do dvoch pracovných dní ozveme s návrhom riešenia.